Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen.

U kunt altijd contact met ons opnemen indien uw vraag er niet bij staat. Wij helpen u graag.

Veelgestelde vragen

• Adreswijziging of overige gegevens veranderen

Op https://stichtingclubgolf.nl/index.html kunt u rechtsboven inloggen via de login pagina.
    Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres en u kiest zelf een wachtwoord. Vervolgens kunt u zelf uw adres aanpassen. Uw rekeningnummers vanwege veiligheid niet, daarvoor kunt u contact met ons opnemen. Voor meer informatie kunt u ons altijd benaderen voor hulp.

• Ik ben mijn pas kwijt (of kapot of geen pas ontvangen)

Vul het contactformulier in en wij vragen een duplicaat pas voor u aan. Controleer in uw online omgeving of uw gegevens juist zijn.

• Ik kan niet inloggen?

Vul het contactformulier in en u ontvangt een nieuwe login. Als u niets ontvangt belandt de e-mail waarschijnlijk in uw spam. Wij helpen u graag voor goede toegang tot onze besloten omgeving.

• Ik heb een scorekaart voor het gvb gelopen, en nu?

Scan de kaart en mail deze naar ons en voer deze ook online in. Zonder het online invoeren of het mailen van de kaart loopt uw vertraging op. De eerste scorekaart dient u een jaar thuis te bewaren. Zodra u scorekaarten gaat lopen om uw EGA handicap te verlagen kunt u alle handicapmutaties online bijhouden.

Als u vragen hebt over registratie kunt u altijd contact met ons opnemen.

• Kan ik de scorekaart na de opfriscursus op elke baan lopen?

Nee, dit kan uitsluitend op Golfbaan de Hoge Dijk in Abcoude conform de voorwaarden van uw cursus.

• Ik kan de baan waar ik gelopen heb niet vinden in mijn online omgeving.

Vul het contactformulier in en stuur een kopie van uw kaart mee. Wij zoeken dan uw baan op en verwerken uw score bij uw profiel. Ook zullen wij kijken of de baan toegevoegd kan worden aan de beschikbare banen.