Nieuw bij ClubGolf: onbeperkt golflessen voor € 149!

Dit jaar zijn er weer onbeperkte lessen mogelijk op diverse locaties, uiteraard met exclusieve kortingen als lid van ClubGolf. U kunt zich al opgeven voor Capelle a/d IJssel en Driebergen. Als u voor €149,00 een half jaar lang onbeperkt les wil krijgen hoeft u alleen maar het contactformulier in te vullen. Vanaf 1 april gaan wij beginnen tot 15 oktober, inclusief een korte zomerpauze. Wij nemen dan contact met u op en na inschrijving kunt u de lessen online boeken via de site.

U kunt snel en eenvoudig de onbeperkte lessen bij ons bestellen via ons contactformulier waarna u in uw eigen omgeving, onder het tabblad academy in het menu, direct uw golflessen kunt boeken.

Neem snel contact met ons op - via het contactformulier - voor meer informatie en sta binnen een week op een baan met een GolfPRO voor de beste les!

Dus als u voor €149,00 een half jaar lang onbeperkt golfles wil hebben, ga dan snel naar het contactformulier en meld u meteen aan! Wij nemen dan spoedig contact met u op en na inschrijving kunt u de lessen online boeken.

De lessen worden van 1 april tot en met 15 oktober gegeven in Driebergen en Capelle a/d IJssel.

Terug naar nieuwsoverzicht