Inloggen in ons nieuwe ledensysteem

Sinds begin 2020 maken wij gebruik van een nieuw ledensysteem. In dit systeem is het voor leden eenvoudiger om scorekaarten bij te houden en alle gegevens in te zien. Naast het handicap verloop is hier binnenkort ook de digitale NGF pas beschikbaar die in de toekomst de fysieke pas zal vervangen. Door in te loggen in het ledensysteem kan je daardoor niet alleen altijd je gegevens bekijken maar ook een realtime verwerking van je handicap.

Let op! Om in te loggen moet je eenmaal eerst een nieuw wachtwoord aanmaken. Dit kan je doen door op de link ''wachtwoord vergeten" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je je zelf je wachtwoord kan kiezen. Daarna kan je voortaan snel en eenvoudig inloggen en gebruik maken van ons ledensysteem en de diensten die we aanbieden.

Wij hopen dat dit nieuwe systeem zal bijdragen aan nog meer golfplezier!

Indien er vragen zijn over dit systeem of problemen met inloggen horen wij het natuurlijk graag en kan je contact opnemen per email via info@stichtingclubgolf.nl, bellen naar 010-2803300 of via het contactformulier van deze website.

Hartelijke groeten,

Stichting ClubGolf